perjantai 20. huhtikuuta 2012

Pöntössä

Taito Shopissa on aina kiva käydä! Siellä on kaikkea kaunista esillä, palvelu on hyvin ystävällistä ja he tekevät myös ihania lahjapaketteja tarvittaessa. Tällä kertaa kävin katselemassa ideoita eteiseen - kuten Sisustuskuvahaasteessa mainitsinkin, niin olen miettinyt säilytysratkaisua kotiavaimille heti ovenpieleen. Päädyin lähtemään liikkeestä Qualyn linnunpöntön kanssa. Kannattaa käydä linkin takana kurkkaamassa heidän muitakin tuotteitaan, tosi piristäviä.


"No more loneliness!
Both sparrows keep important keys safe.
Besides whistling love songs to each other
they can whistle for help as well. 
It's better being together than apart after all."

Tämä avaimenperäsysteemi löytyy varmaan monelta muultakin, oletteko todenneet toimivaksi? Ainakin vaikuttaa siltä, ettei lintuja tarvitse mitenkään asetella pönttöön vaan ne vain sujahtavat paikalleen tukevan oloisesti, myös nokka edellä - eihän meistä kukaan aina ole edustusfiiliksillä.

4 kommenttia:

  1. Mäkin ostin tollasen pömpelin, kun oon myöhästynyt bussista pari kertaa siksi kun en löydä avaimiani :D Nyt mulla on tollanen pinkki tipu oven pielessä huolehtimassa mun avaimista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Toi on kyllä kätsy kun ei tule sitten heitettyä niitä avaimia mihin vaan kotiin tullessa.

      Poista
  2. Uusi bloginseuraaja, vanha tuttu ilmottautuu!:) ilonen yllätys löytää sut täältä, oon monta päivää aatellut sua ja meinannut soittaa! ...noi tintit ehkä sopis meen kotopesän teemaan;P

    -Rouva T aka die andere M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa rouva T (hetki meni ennen kuin hoksasin mikä hitsin die andere M... mutta välähtihän se sitten)! Kivaa kun löysit tänne mun uuteen harrastukseen. Tintit sopis ihan takuulla teille!

      Poista

Ilahdun kommentistasi!